Ta fram en affärsdriven budgetstrategi
Vill du ha en budget som inte bara handlar om siffror – utan som också driver tillväxt?
I det här webbinariet ger vi dig konkreta verktyg och strategier för att skapa en affärsdriven budget som både du och ledningen kan stå bakom. Det här är webbinariet för dig som är:
📌 Marknadschef och vill skapa en mer affärsdriven budget
📌 VD och vill förstå hur marknadsföring kan bidra till tillväxt
📌 Eller någon som vill bygga en starkare koppling mellan marknadsföring och affärsmål
Fyll i formuläret och ge din marknadsbudget strategin som verkligen gör skillnad!
Vill du få stenkoll på din marknadsbudget?
Som marknadschef är du ofta i en position där du både ska planera och motivera din budget, men också säkerställa att marknadsföringen verkligen ger resultat. Kanske har du kämpat med att få stöd från ledningen? Eller har du svårt att bevisa hur marknadsföring faktiskt bidrar till företagets tillväxt? Nu går vi går igenom med dig: hur du kan argumentera för en högre budget, hur du mäter marknadsföringens ROI och vilka KPI:er du bör fokusera på för att säkerställa att varje investering gör skillnad.
Du får med dig:
✔ Så motiverar du en högre marknadsbudget
✔ Hur du kopplar marknadsföringen till omsättning och tillväxt
✔ Viktiga KPI:er för att visa på resultat
✔ Hur du går från budgetplanering till affärsutveckling
✔ Praktiska tips för att komma igång med förändringen direkt

Featuring
Ta kontroll över din marknadsbudget med hjälp av Denise Lordin och Marcus Söderberg som här ger dig verktygen du behöver för både budgetplanering och strategi.