Webinar

Den nya digitala kundresan inom B2B

Hur får man alla delar av kundresan att hänga ihop – från första intryck till avslutad affär?

I en tid där köpbeteenden förändras snabbt är det avgörande att skapa en sammanhängande upplevelse – både digitalt och analogt. Det här är inspelningen av vårt event: Den nya digitala kundredan inom B2B, en inspelning för dig som arbetar med marknad, sälj eller leverans och vill ta nästa steg mot en mer effektiv och affärsdrivande kundresa.

I den här inspelningen får du bland annat med dig:

📌 Hur du kartlägger och visualiserar kundresan
📌 Förståelse för vad som kännetecknar er riktigt bra webbplats
📌 Tips på hur du kan AI-optimera ditt innehåll
📌 Hur kan organisationer ställa om internt för att kunna jobba strukturerat med den digitala kundresan

Maximera er kundresa och skapa fler affärer

Vad krävs för att skapa en kundresa som verkligen fungerar – och konverterar? Under denna kväll fick gästerna ta del av konkreta tips, strategier och erfarenheter från experter inom digital strategi, webb och B2B-marknadsföring. Här möter du:

✔️ Anna Hultin från Contitude som berättar hur du skräddarsyr din marknadsföringsstrategi efter er unika kundresa.
✔️ Robert Marmfors och Henrik Senelbach Gille från The Generation som ger sina bästa råd på hur ni skapar webbplatser som konverterar - och är tillgängliga.

✔️ Anders Hermansson, medgrundare till Business Reflex som delar intressanta insikter om AI:s påverkar på köpresan.

✔️ Julia Grötting från Trimble Inc. som guidar dig igenom allt från hur köparens behov har förändrats, vad som fungerar och inte längre fungerar till vilka KPI:er vi ska använda för att mäta vår framgång.

Featuring

No items found.